Pedagogs – mentors: Līga Enģele
Konsultācijas izglītojamo vecākiem piektdienās no plkst. 14.00 – līdz 17.00.
Saziņa, informācija vai pierakstīšanās uz konsultāciju pa tālruņa nr. 29486479.
Pedagoga – mentora uzdevumi:
- veic pedagoga, izglītojamā vai viņa vecāka izpēti /novērtēšanu, kurus pie speciālista nozīmējusi direktora vietniece izglītības jomā;
- sistemātiski izvērtē un analizē izglītojamo problēmu, grūtības, situāciju, personību;
- izvērtē izglītojamo spējas un resursus, kurus var izmantot mākslas terapijas procesā;
- novērtē izglītojamā apkārtējās vides faktorus, kultūras un sociālās iezīmes;
- atpazīst izglītojamā personības iezīmju un psihisko stāvokļu izpausmes uzvedībā;
- formulē atbilstošus mākslas terapijas procesa mērķus un uzdevumus saskaņā ar izpētes /novērtēšanas rezultātiem un tos realizē;
- sadarbojas ar izglītojamo mākslas terapijas mērķu izvirzīšanā un realizēšanā;
- izvēlas vienu vai vairākas teorētiskās koncepcijas, saskaņā ar kurām veido mākslas terapijas plānu;
- izvēlas un lieto piemērotas mākslas terapijas metodes un tehnikas atbilstoši specializācijai un respektējot profesionālās darbības jomu;
- izstrādā un realizē mākslas terapijas plānu atbilstoši izglītojamā problēmām un resursiem;
- izvēlas un lieto atbilstošu saskarsmes veidu un paņēmienus darbam ar dažāda vecuma un sociālo grupu izglītojamajiem, viņu tuviniekiem un citām mākslas terapijas procesā iesaistītām personām;
- izvērtē mākslas terapijas rezultātus;
- pārrunā un izskaidro izglītojamajam un viņa piederīgajiem vai aprūpētājiem mākslas terapijas procesu, tā rezultātus un ietekmi uz veselību;
- sadarbojas ar skolas atbalsta komandu, lai pēc iespējas efektīvāk palīdzētu izglītojamajam;
- informē un izskaidro sabiedrībai mākslas terapijas procesu, mērķus un uzdevumus, iespējas un ierobežojumus, profesionālās ētikas principus;
- ievēro profesionālos un vispārīgos ētikas principus;
- aizstāv izglītojamā tiesības un intereses;
- dokumentē mākslas terapijas procesu e-klases individuālā žurnālā;
- regulāri piedalās supervīzijās;
- strādā atbilstoši savai profesionālajai kompetencei, atpazīst savus profesionālos ierobežojumus un iespējas;
- sistemātiski iepazīstas ar jaunāko profesionālo literatūru un periodiskajiem izdevumiem.